Caracteristici

DMSVault a fost creat pentru ușurarea substanțială a efortului și a timpului investite în administrarea documentelor create în cadrul companiei dumneavoastră.


Tehnologii

  • Abbyy OCR – cel mai profesionist sistem de recunoaştere optică
  • Sistem securizat de stocare a fişierelor bazat pe platforma Unix (Freebsd, ZFS)
  •  Sistem de indexare şi căutare dedicat
  •  Bază de date folosită doar pentru informaţii minimale
  •  Bază de date de tip Graph pentru fluxurile de documente
  •  Capacitate de stocare a datelor, în siguranţă, pe termen lung

Funcționalități

  • Import documente MS Office / OpenOffice, imagini, fişiere format media (audio, video), organizarea şi căutarea facilă a acestora
  • Suport integrat OCR (Optical Character Recognition), cu suport pe zone individuale din document şi recunoaşterea componentelor de tip imagine din document ( ie:bsp, ştampilă, semnătură holografică)
  • Editor documente integrat
  • Sistem de check-in / check-out pentru acces exclusiv la documente
  • Suport definire METADATE specifice modului de utilizare, indexare / căutare rapidă pe baza metadatelor specificate
  • Organizarea documentelor pe departamente / locaţii şi grupuri de utilizatori, bazate la rândul lor pe roluri de acces individuale
  • Fluxuri de documente bazate pe tipurile de document
  • Fluxuri AD HOC pentru situaţii atipice
  • Aplicarea semnăturii digitale pe infrastructură PKI (certificate digitale), pentru garantarea autenticităţii şi a integrităţii documentelor

Integrare

  •  La cerere cu alte soluţii folosite de clienţi, pentru activităţi curente generatoare de documente în format electronic
  • Integrare nativă cu platforma Arhiero.ro, în vederea arhivării electronice a documentelor conform Legii 135/2007

 


Arhitectura

  •  Arhitectura distribuită client-server
  • Server central de stocare a fişierelor, securizat, bazat pe platforma Unix
  • Sistem de fişiere ce garantează integritatea documentelor pe termen lung şi facilitează operaţiunile de extindere şi backup la locaţii secundare
  • Auditul accesului la aplicaţie şi la documentele din sistem
  • Componente funcţionale separate, organizate pe servicii independente ce pot fi configurate pentru a obţine o platformă redundantă, în cazul unor eventuale defecţiuni ale echipamentelor pe care acestea rulează
  • Capacitate de stocare dimensionată în funcţie de necesarul specific al clientului, reducând astfel investiţiile necesare inițial
  • Numărul documentelor stocate / procesate este limitat doar de capacitatea echipamentelor disponibile şi de spaţiul avut la dispoziţie

 

 

Ai întrebări? Contactează-ne!

Contact